کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

پنجمین جلسه شورای اداری سال 1391 تشکیل شد


پنجمین جلسه شورای اداری سال 1391 با حضور مدیر آموزش و پرورش و کارکنان حوزه اداری در محل نمازخانه اداره تشکیل شد.....


به گزارش کورد نیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیواندره ،پنجمین جلسه شورای اداری سال 1391 با حضور مدیر آموزش و پرورش ، کارکنان حوزه اداری و زوج های فرهنگی که به تازگی ازدواج کرده بودند در محل نمازخانه اداره تشکیل شد.

در این جلسه کریمی مدیر آموزش و پرورش از کلیه کارکنان حوزه اداری برای زحماتی که در طول یک ماه اخیر در راستای بازگشایی مدارس متحمل شده بودند تشکر و قدر دانی نمود و موفقیت های حاصل را نتیجه  این زحمات دانست

وی همچنین گزارشی از عملکرد ماه گذشته اداره را مانند برگزاری همایش مهر ،مانور بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور ماه ، آئین بازگشایی مدارس و بازدید از کلیه مدارس سطح شهر و روستا در اول مهر ماه  را به اسحضار حاضرین رساند .

در ادامه ایشان عنوان کرد که آموزش و پرورش یک خانواده فرهنگی است لذا باید در تمام غم ها و شادیها در کنار همدیگر باشند بر همین اساس ایشان به زوجهای فرهنگی که به تازگی ازدواج کرده بودند و در جلسه نیز حضور داشتند  ازدواجشان را تبریک و برایشان آرزوی موفقیت نمود .

در انتهای برنامه از یک همکار بازنشسته حوزه اداری ،زوج های فرهنگی و همکاران حوزه اداری در راستای زحمات متقبل شده تقدیر به عمل آمد .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد