کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

ناکامی آدم ربایان برای ربودن مرد طلافروش

 

دو مرد تبهکار که با قصد اخاذی 20 میلیونی مرد طلافروش را ربوده بودند در اجرای نقشه خود ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار کورد نیوز، ماموران تیم ویژه عملیات اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی کردستان هنگام گشت زنی در محور سنندج به دیواندره به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و به راننده آن فرمان ایست دادند....

راننده خودرو با مشاهده ماموران به سمت یکی از روستاهای مجاور تغییر مسیر داد که با تعقیب و گریز، خودرو در یکی از کوچه های روستا متوقف و راننده و سرنشین آن با رها کردن خودرو اقدام به فرار کردند.

ماموران به تعقیب راننده و سرنشین خودرو پرداخته و پس از طی مسافتی آنها را دستگیر کردند. مردی با دست و پای بسته نیز در صندوق عقب زندانی بود که او نیز آزاد شد.

در بازرسی از خودرو توقیف شده یک قبضه سلاح کمری با 49 تیر جنگی، دو عدد کلاه گیس مخصوص تغییر چهره ، 9 عدد دستبند یک بار مصرف، یک دستگاه شوکر، دستگاه مخصوص پرچ و سه عدد پلاک خودرو به همراه تعدادی مدارک شناسایی کشف شد.

متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی ها لب به اعتراف گشوده و گفت: از دو ماه قبل نقشه ربودن مرد طلافروش را طراحی کرده بودیم. قرار بود پس از ربودن او با خانواده اش تماس گرفته و برای آزادی اش 20 میلیون تومان درخواست کنیم. اما قبل از اینکه نقشه را اجرا کنیم دستگیر شدیم.

منبع:خبر فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد