کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

فعالیت آمادگی جسمانی شهرستان دیواندره



انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان دیواندره از سال 1381با سازماندهی منسجم ورزشکاران  در تمامی فصول سال اقدام به برگزاری کلاسهای آمادگی جسمانی عمومی نموده است.

ورزش آمادگی جسمانی وایروبیک  شهرستان دیواندره به صورت منجسم در سالن المپیک روزهای زوج از ساعت 6 الی 7/30 با حضور 100 نفر ورزشکار در دامنه سنی 15 الی 70 سال در تمامی فصول سال برگزار میگردد . این ورزش هر ساله به خیل مشتاقان آن افزوده می شود.

این ورزش با حمایتهای اداره ورزش وجوانان و هیات ورزش های همگانی با حضور مربیان این رشته به طور منظم در حال ارائه ورزش اصولی به علاقمندان می باشد به طوریکه در این کلاسهای علاقمندان با میل ورغبت شرکت می کنند امیدواریم که هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان پیشتر از پیش این انچمن فعال را حمایت کرده تا نسبت به نهادینه نمودن ورزش که یکی از سیاستهای فدراسیون ورزشهای همگانی است در بین احاد جامعه اقدام و آن را توسعه دهیم.


با تشکر


کاظم عظیمی

مسئول انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان دیواندره

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی تصفیه خانه فاضلاب دیواندره

 

به گزارش کورد نیوز و به نقل باشگاه خبرنگاران جوان نقشبندی اعلام کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب در دیواندره با 20 درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون در دست اجراست.

وی افزود:احداث تصفیه خانه در راستای دسترسی بهتر و سریعتر مردم به آب آشامیدنی سالم در کنار فراهم کردن زمینه برای مقابله با آلوده کردن محیط زیست از سال گذشته به جد در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه هم اکنون این پروژه در دست اجراست.

پرداخت 48 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی دیواندره

معاون فرماندار دیواندره گفت: در سال جاری در راستای توسعه بخش کشاورزی شهرستان دیواندره بیش از 48 میلیارد ریال تسهیلات به این بخش پرداخت شده است


توان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 393 طرح توسعه کشاورزی به بانک های کشاورزی معرفی شده و تعداد 155 طرح به مرحله عقد قرارداد رسیده است.
وی افزود: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های دیواندره در بحث زراعت و دامداری، توسعه و تقویت بخش کشاورزی و افزایش تولید در این بخش که همانا تثبیت اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستائیان است، از اولویت های دولت در این شهرستان است.

جاذبه های گردشگری استان کردستان+تصویر

جنگل‌های بلوط، آبشارها و رودخانه‌های خروشان، چشمه‌های طبیعی و کوه‌های سر به فلک کشیده؛ طبیعت زیبا و چشم نواز استان کردستان را رقم زده و یکی از زیباترین جلوه‌های گردشگری طبیعی ایران را در دامنه‌های زاگرس به وجود آورده است...


ادامه مطلب ...

مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در دیواندره برگزار شد

به مناسبت هفته کتاب و با شرکت 250 دانش آموز، مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در مدارس ابتدایی دیواندره برگزار شد....



ادامه مطلب ...

برگزاری جلسه شوراری اداری شهرستان دیواندره

به گزارش کورد نیوز جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ، فرماندار ، امام جمعه و سایر مسئولین ادارات و بخشداران در سالن جلسات فرمانداری در روز 19 آبان ماه برگزار شد...

ادامه مطلب ...

شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیواندره ،پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره باحضور فرماندار شهرستان تشکیل شد...


ادامه مطلب ...

تیم کیک بوکسینگ پیمان دست خوش در کشور درخشید

تیم کیک بوکسینگ دیواندره در مسابقاتی که در لاهیجان برگزار شد به مربیگری پیمان دست خوش شرکت کرد.این مسابقات در چهار رده ی سنی برگزار شد که دیواندره در کل به مقام دوم رسید....


ادامه مطلب ...

درخشش بازیکن های فوتسال دیواندره

به گزارش کورد نیوز و به نقل از تربیت بدنی مدارس،سه بازیکن فوتسال دیواندره توانستند با حضور در لیگ برتر فوتسال آموزشگاه کشور برای دیواندره افتخار کسب کنند.

نام های این بازیکنان از راست به چب:

پویا شریفی،هوشمند محمدی،جلال قادری

کورد نیوز برای این جوانان آرزوی موفقیت دارد.