کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور دیواندره


رئیس دانشگاه پیام نور دیواندره : دانشگاه منشأ همه تحولات است و دانشجویان باید علاوه بر ارتقای سطح علمی و آموزشی در تقویت بنیه های اعتقادی و اخلاقی خود تلاش کنند.

به گزارش کورد نیوز و به نقل از سارال خبر مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور امروز در تالار فردوسی شهرستان دیواندره با حضور روسای ادارات و رئیس دانشگاه پیام نورشهرستان  برگزار شد....


در این مراسم دکتر فیضی رئیس دانشگاه پیام نور ضمن گرامیداشت هفته ناجا هتک حرمت به صاحت مقدس پیامبر اکرم را محکوم نمود ودر ادامه مطالبی در خصوص عملکرد دانشگاه در سال تحصیلی 91-90 را بیان نمودند و گفتند دانشگاه منشأ همه تحولات است و دانشجویان باید علاوه بر ارتقای سطح علمی و آموزشی در تقویت بنیه های اعتقادی و اخلاقی خود تلاش کنند

 

وی در ادامه افزود در گذشته دانشگاه پیام نور برای آموزش شاغلین بود ولی در حال حاضر جمعیت جوان بسیاری در آن دیده می شود و طبیعتاً نوع درخواست های دانشگاه نیز تغییر خواهدکرد. برای رسیدن به اهداف دانشگاه باید تعامل خوبی در میان دستگاه های اجرایی و دنشجویان ایجاد شود.

فیضی گفت تلاش دانشگاه برآن است که سطح خواسته ها و نیاز ها با هم برابر شود تا دانشجویان بهره کافی را ازدانشگاه ببرند. اگر در ساختمار علمی و فیزیکی دانشگاه کاستی هایی وجود دارد در صدد حل آنها خواهیم بود.در  دانشگاه هم برنامه های ارائه شده باید کاملاً حساب شده باشد و برای حفظ عرصه های دانشگاه، به جوانان نیاز است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمدالله لطفی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام
تشکر ازخبرتان
خواندم واستفاده کردم





.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد