کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

کـــــــــــورد نیـــــــــــوز

وبگاه مستقل خبری شهرستان دیواندره

افتتاح 65 طرح عمرانی و رفاهی در دیواندره

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، سعدی نقشبندی امروز در سنندج اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 88 هزار میلیون ریال هزینه شده است.

وی با تأکید بر عدم افتتاح طرح‌های نیمه تمام گفت: در برنامه‌های امسال سعی شده است هیچ یک از پروژه‌های افتتاحی مشکلی در زمینه بهره‌برداری نداشته باشند و کلیه پروژه‌ها به صورت تمام و کمال بهره‌برداری شده و یا بهره‌برداری می‌شوند.....


وی در ادامه گفت: بهره‌برداری از 23 سد رسوبگیر آبخیزداری، 40 هکتار طرح آبیاری تحت فشار در 18 روستا، افتتاح دو مرغداری 20 هزار قطعه‌ای و گازرسانی به هشت روستا از مهم‌ترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت است.

فرماندار شهرستان دیواندره بیان کرد: طرح هادی روستایی، افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی، احداث 400 متر شبکه ورودی مسکن مهر و افتتاح مجتمع گردشگری دیار از جمله دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت افتتاح شدند.

نقشبندی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح‌ها برای تعداد زیادی اشتغال ایجاد می‌شود، اضافه کرد: طرح آبیاری تحت فشار شهرستان دیواندره برای 40 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی در پایان طرح‌های یاد شده را استانی و ملی بیان کرد و یادآور شد: برخی از این طرح‌ها از طرح های مصوب سفر رهبری و برخی دیگر نیز از مصوبات سفر هیئت دولت به استان است که اجرا شده‌اند.


نظرات 2 + ارسال نظر
گروه مات یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.noosar.blogfa.com

سلام
به وبلاگ گروه مات دیواندره سری بزنید.

یدالله احمدیاری یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.fermysk.blogfa.com

سلام میلاد جون دستت درد نکنه سایتت قشنگ و زیباست و معلومه زحمت میکشی ممنون که به وبلاگ من اومدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد